znaceni CD74hc112 / hj112 ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 10 23:38:50 CEST 2022

Tipuju, že hlavní detail kde se liší, budou nějaké parazitní přenosy
mezi nohama, případně nohama a vnitřkem IO.
Pro začátek bych zkratoval R31 a pokud to pomůže, v BOMu ho nahradil za 0R.
(pokud je nutný k funkci  spůvodním IO, je něco od začátku hodně špatně)

Poznámka:
Nějak mi nesedí ty obrázky. Chápal bych, kdyby ze 100 Hz vzniklo 50,
nebo by to ze 130 udělalo 65. Jenže tady je na jednom 50 a na druhém 130
a vyjde to stejně i když se to spočítá z mřížky.
Nebo jsou právě tohle ty špatný? Pokud ano, co je vstup a co výstup?
Šlo by udělat spoječný obrázek s oběma signály najednou?
Resp. dva společné, dobře a špatně?

PH