RE: Hybridní měnič na síť

Josef Šíp sip na raab.cz
Sobota Září 10 18:04:45 CEST 2022

Normalni chovani to není,  mam doma třeba Victron a ten ma spotrebu nižší a to je LF.
Podivejte se třeba na Studer nebo napr. v diskuzích zmineny Solax G4 se chova pry lepe a ma nižší vlastní spotřebu.
Goodwe je levna cina s nedodelanym fw a podle toho to vypada.

Navíc primarne nejde o ztraty, jde o to, ze je staly vysoky odber ze site, i když je nabity akumulator.
Toto nejde napravit pridanim panelu...
Prechodovy dej nejde uregulovat ale mereni je tusim 15min prumer coz uz uregulovat jde.

Ja jsem jen chtěl upozornit, ze existuji dle mého nazoru lepsi menice. Pokdu ma clovek zaplatit cca 300t
za FVE tak chce aby to fungovalo.

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Saturday, September 10, 2022 5:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Hybridní měnič na síť

To je úplně normální chování. Zkrátka tam nastavili, aby to nemělo účinnost pod 50%.

Uvědomte si, co je to hybridní sinusový měnič. To není DC/AC měnič do auta s pravoúhlou sinusovkou, co bere naprázdno půl wattu. A velký měnič, velké ztráty. Vy tady fňukáte, že to má 2% ztráty. To kdyby takhle měli energetici, tak skáčou radostí!

2% ztráty = 20% panelů navíc. Jednoduché pravidlo.