Re: Hybridní měnič na sí»

Jaroslav Lukeą lsh na wo.cz
Sobota Září 10 17:14:13 CEST 2022

To je úplně normální chování. Zkrátka tam nastavili, aby to nemělo
účinnost pod 50%.

Uvědomte si, co je to hybridní sinusový měnič. To není DC/AC měnič do
auta s pravoúhlou sinusovkou, co bere naprázdno půl wattu. A velký
měnič, velké ztráty. Vy tady fňukáte, ľe to má 2% ztráty. To kdyby
takhle měli energetici, tak skáčou radostí!

2% ztráty = 20% panelů navíc. Jednoduché pravidlo.