Re: Hybridní měnič na sí»

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Září 9 08:57:28 CEST 2022

A este jedna poznamka -> pozorne citajte dokumentaciu k (akemukolvek
vybranemu) stykacu,
mnohe maju rozdielne maximalne dovolene prudy pre zapinanie a pre
rozpinanie.

Nesklznite k presvedceniu ze maximalny zapinaci a maximalny rozpinaci prud
kontaktov stykaca musia byt rovnake.

Dodo

pi 9. 9. 2022 o 8:51 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):