Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 6 22:10:13 CEST 2022

Taky jsem nedávno řešil to samé. Na SIPu mi zbyla jen bedna a rádio.
Abych to mohl přehodit na platbu trvalým příkazem, tak jsem si musel u
ČT zřídit nějaké konto.
A stejně v tom mají bordel. Zrovna minulý týden mi přišel vyhrůžný dopis
(dokonce do datové schránky), že jsem neplatič, zastřelí mě a přijdu do
pekla.
Když jsem jim poslal potvrzení o platbách, tak už se nikdo neozval
(třeba s nějakou omluvou).

PL