Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Září 6 23:53:19 CEST 2022

Dne 06.09.2022 v 22:10 Petr Labaj napsal(a):
> Taky jsem nedávno řešil to samé. Na SIPu mi zbyla jen bedna a rádio.
> Abych to mohl přehodit na platbu trvalým příkazem, tak jsem si musel u
> ČT zřídit nějaké konto.

Registrace na https://poplatky.ceskatelevize.cz a
https://poplatek.rozhlas.cz. Evidují platby, výměry, je to jednoduché,
nikam se nemusí. Platím v lednu na celý rok dopředu a neřeším žádné SIPO
a podobné dinosauroviny, mám platby plně pod kontrolou. Když nezaplatím,
ozvou se.

Nějak stále netuším, k čemu by mi bylo SIPO. Je to další mezičlánek,
který prodlužuje platbu a generuje nesrovnalosti, pokud neproběhne vše
tak, jak si dodavatel služby nebo pošta představují. Tenhle poplatek za
e-mail už je jenom ždímání lidí a blbné pro ty, kdo to neumí nebo nejsou
ochotni pro pár korun to řešit.

Podobné:

Dneska jsem u Shellky kupoval benzín. Sleva 2 Kč/l na body už není,
takže rozdíl mezi Shell Sezimovo Ústí a ONO Planá nad Lužnicí (1 km od
sebe) je reálně 3,30 Kč/l. S tou slevou to byla jeden čas i nula. Pokud
těm hajzlům nedáme najevo, že takhle ne, bude to za pár dní zase 6 Kč/l.

Některé podniky mají prostě pocit, že při tom odrbávání mohou i chrochtat.

Standa