Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Září 6 21:57:30 CEST 2022

Ono v žádném případě nejde o 5 KČ ale o princip. Mám všechno ostatní přes
trvalý příkaz, jen tohle nějak zbylo v SIPO