Re: Velikost solárních panelů

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Září 5 21:12:59 CEST 2022

Nekombinuju, lebo to nevychadza...

Ak je vonku viac ako cca 12-15 stupnov, tak obycajne netreba kurit ( staci
teplo obyvatelov, varenia, sprcha, bezne spotrebice, ako TV, PC, tepelne
zisky okien cez den ... )
Ak je vonku pod cca 12-15 stupnov, tak odoberanim tepla vzduchu velmi
rychlo pridete pod nulu ( vzduch ma malu mernu tepelnu kapacitu) a vymennik
zacne namrzat vzdusnou vlhkostou a prestane sa chovat ako vymennik a bude z
neho "ladovo-snehova gula"

Komplikacie a nespolahlivost z toho robia nepouzitelne riesenie, ktore sa
ekonomicky nikdy nevrati.

Dodo

po 5. 9. 2022 o 15:30 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):