Re: Velikost solárních panelů

Pondělí Září 5 14:21:32 CEST 2022

Ale často najdete zmínku o tom, že pro regeneraci vrtu je dobré v létě s
tím barák klimatizovat. Pokud je vrt třeba někde ve skále, je to ideální
a nemusíte nic řešit. Pokud máte dobře zateplený barák, vystačíte si s
vrtem i v horších geologických podmínkách. Pokud máme ty nejblbější
geologické podmínky (suchý jílovec) a topíte s tím ve starém
nezatepleném baráku, pak asi začnete vymýšlet, jak tomu pomoct.
Vrty pro akumulaci tepla se dělají, ale je to zpravidla skupina vrtů
ležící na kružnici a efektivně lze využít prostor mezi nimi. Nějaký
výzkum v tom dělá ostravská VŠB.
https://www.scienceworld.cz/aktuality/jak-efektivne-lze-teplo-skladovat-pod-zemi/
Ale nějaké teplo naakumulujete i v jednom vrtu, jen to asi nebude žádná
sláva. Ale energie ze sluníčka je zadarmo...

Anděl