mech: vypocet potrebne kapacity vyvevy pro podtlakove upinani ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Září 5 18:40:43 CEST 2022

hezky den.
potreboval bych poradit. mejme podtlakovy upinaci stul s bodovym
vrtanim. jeden, konkretne 600x500mm, rastr 10x10, vrtani 0,3mm.
tento https://www.sorotec.de/shop/Vacuum-table-6050-Seal-2-ALU.html .
potreboval bych spocitat, kolik odkrytych otvoru, mi utahne trvale
vyveva s kapacitou x/m3/h .
u tech stolu maji tabulku, kde je doporucena hodnota kapacity vyvevy.
radikalne se lisi podle rady vyrobku. celohlinikove stoly maji podstatne
mensi potrebnou kapacitu nez kombinovane plast/hlinik. ikdyz je vrtani
stejne, 0,3mm. ze by kombinace plast/hlinik nesla poradne utesnit ?
hledal jsem nejaky on-line vypocet, kde zadam v podstate jen podtlak,
prumer otvoru a dostanu max. prutok. ale nejak se v tom ztracim :-)
mam koupenou starsi jak rotacni/dmychadlovou vyvevu, tak malinko vetsi
olejovou a potrebuji se rozhodnout co pujde pouzit. ta olejova je
samozrejme mensi, tissi a min zrava. tu kapacita je potreba v podstate
az pri finalnim profrezovani, tedy jen na urcitou kratsi dobu.
dik za info jak tohle vypocitat.
tomik.