[OT-3D] marlin PID autotune

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Září 25 18:22:51 CEST 2022

Zdravim,
tak sem napisu zaver sve sagy, treba se to nekomu bude hodit :)
Dostal jsem mnoho rad a ani jedna z nich nepomohla.
Behem poslednich par dnu jsem v ramci vyzkumu tiskarnu predelal na Klipper
(+MainSail, ale to je nepodstatne), udelal autotune PID v klipperu a
teplota drzi +-0.5 stupne. Takze muj zaver je, ze autotune v marlinu je
(minimalne za urcitych okolnosti) rozbity.
Takze zatim ma Klipper jeden obrovsky kladny bod, zapory jsem zatim
nepotkal (mno, ale jeste jsem netisknul, vse se hybe jak ma, takze tisk je
dalsi krok)
BR,
Marek