FAC optika na laseru zkusenosti ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Září 2 20:44:25 CEST 2022

Myslel jsem dle sub.
Divil jsem se proč to najednou vymizelo. Ne sice úplně, ale dost.
K tomu pevnému ohnisku lze koupit držák se štelovacím šroubkem - umí to asi 2 cm nahoru dolu.
Jak to tak sleduju asi stejně oživím starou tiskátnu a dám jí laser :)
Díky
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, September 2, 2022 4:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: FAC optika na laseru zkusenosti ?

Pokud by dotaz byl podle subjectu (FAC optika na laseru zkusenosti), tak tady zkušenosti dobré až výborné.

Pokud je dotaz podle těla mailu, tak pak už nevím. 2-diodový laser nemám.
Vysoký výkon je sice asi fajn, ale zase fix focus mi moc fajn nepřipadá a asi bych ho nechtěl.
Už tak je nepříjemné, že i s jednou diodou a FAC je max. ohnisková vzdálenost o dost kratší, než se dala používat s laserem bez FAC.
Teda aspoň u těch hlav, které jsem měl v ruce.
Pokud by to někomu fungovalo s FAC třeba na 50 nebo i 75mm, tak budu rád, když napíše. Pak bych se pokusil zamyslet nad úpravou optiky.

PL