FAC optika na laseru zkusenosti ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 2 16:56:51 CEST 2022

Pokud by dotaz byl podle subjectu (FAC optika na laseru zkusenosti), tak
tady zkušenosti dobré až výborné.

Pokud je dotaz podle těla mailu, tak pak už nevím. 2-diodový laser nemám.
Vysoký výkon je sice asi fajn, ale zase fix focus mi moc fajn nepřipadá
a asi bych ho nechtěl.
Už tak je nepříjemné, že i s jednou diodou a FAC je max. ohnisková
vzdálenost o dost kratší, než se dala používat s laserem bez FAC.
Teda aspoň u těch hlav, které jsem měl v ruce.
Pokud by to někomu fungovalo s FAC třeba na 50 nebo i 75mm, tak budu
rád, když napíše. Pak bych se pokusil zamyslet nad úpravou optiky.

PL