Programator na 1V8 pre STM32

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Říjen 31 17:12:02 CET 2022

Jestli ono to nebude tim ze v STM32L0/L1 neni fyzicky FLASH s oblasti ktera
se chova jako EEPROM, ale uplne obycejna EEPROM rozdelena na sektor kodu a
sektor dat. Programovy sektor je v dokumentaci pojmenovan FLASH a datovy
EEPROM.

Debata o tom zda se dana oblast bude nazyvat podle technologie (EEPROM) nebo
podle toho ze se kod obvykle dava do FLASH byla narocna a kdo mel delsi
konec provazu je zdokumentovano.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>, HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 10. 2022 17:03:03
Předmět: Re: Programator na 1V8 pre STM32
"[preposielam...

Ale dodavam, ze ako som vravel, pre 'L0 to je asi irelevantne - tie tu
vlastnost, ze sa neda palit sirsie slovo pri nizsom napati, nemaju.

Mimochodom, ze ako rovnake a nie rovnake su vsetky STM32 co sa tyka FLASH,
napriklad [drza sebareklama] http://www.efton.sk/STM32/gotcha/g98.html a
http://www.efton.sk/STM32/gotcha/g99.html [/drza sebareklama].
]

Ahoj,

vdaka za info. Na tuto featuru by som sam nikdy neprisiel. Som si
myslel, ze to je u vsetkych STM32 rovnake. To su tie prakticke
skusenosti a prax, ktore mne chybaju. :)

Tajne dufam, ze sa ku tejto teme vyjadri aj niekto z povolanych, ked
uz citaju tuto konferu. Bolo by to asi to najlepsie riesenie. Mna
konkretne zaujimaju tie L010, ako si uz spomenul. A dalsie kriterium
je podla moznosti low-cost riesenie na baze nucleo-L010. Ako som uz
spomenul, nejake riesenie mam uz pripravene s prevodnikom urovni, len
neviem, ci bude aj funkcne.

A.

Este ma napadlo, ze to mozno nebude az take jednoduche ze len prevodnik
urovne. To napatie targetu je privedene do STLinku nie nahodou. Od napatia
totiz u niektorych STM32 zavisi aj to, ake siroke slovo je mozne naraz
programovat.

Ale Tvoj target je 'L0 a tam to, ak som dobre pozeral RM, od napatia
nezavisi.

wek

po 31. 10. 2022 o 16:01 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(a):