Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 30 22:29:37 CET 2022

Na te dokumentaci je krasne videt co je tak maximalne prohnane skriptem
ktery jedno klicove slovo nahradi jinym klicovym slovem, co je tak nejak
obkreslene se silnou inspiraci a co je invence autoru, resp. aspon snaha
popsat konkurencni dokument svymi slovy.

Chapu ze popsat nejakou technickou zalezitost vede ke stejnemu slovniku ale
nikdy ne na uroven jednotlivych vet, jejich poradi, pouziteho sloniku a
nekdy ne uplne vhodne (lec stejne) volenych frazi. Je to opsane i vcetne
nepresnosti nebo opomenuti ktere byly v prvnich revizich nasi dokumentace,
styl Tucek & Slajs, stejne chyby, stejne znamky. My uz to mame dnes opravene
akorat Geehy a spol to nikdo nereportuje.

Kazdopadne nektere hodnoty tam jsou celkem ambiciozni, myslim ze pozadam
kolegy o zbezny test jestli to sedi i s realitou. Ale vzhledem k tomu ze z
tabulky proti te uedene v STM32 vypadly nektere podstatne parametry tak
mozna i jo... akorat to bude jiny test.

Rozhodne je celkem zajimave ze nektere hodnoty ktere jsou zavisle na pouzite
technologii a u  STM32 se lisi rodinu od rodiny vysly na cizi technologii na
3 platna mista stejne. A to presto ze parametry na ne navazujici uz se lisi
o rad.

Techto kopirovacu je plna Cina, v podstate to tam uz dela kdekdo a vsichni
podobnym stylem.

Co se tyka drive zminovaneho "kdyby to bylo spatne, uz byste je zalovali"
lze podotnout pouze to ze nejake zaloby v Cine probehly, o tom jak dopadly
asi neni nutne psat, ze by v Cine vyhrala zahranicni spolecnost nad Cinskou
je velmi neobvykle. Ted se ale dane spolecnosti pousti i mimo Cinu a tam
jsou moznosti branit se proti kopirovani jine.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------