Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 29 16:51:24 CEST 2022

Díky za info.
Ten tip na SW pro porovnávání shody je dobrý. Zkusím někdy nějaký takový
SW otestovat i na jiných věcech.

Až budu s někým z Amteku mluvil, tak to nadnesu jako stížnost, resp.
podnět ke zkoumání
Mně se to zkoumat moc nechce. Sice jsem nadšenec do MCU, ale zase ne tak
velký, aby mě bavily činnosti kolem dokumentace. ;-)
Mám pocit, že povídali, že budou v brzké době mít meeting s nějakými
náčelníky z Geehy. Tak ať jim to otřou o hubu.

PL