Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Říjen 29 19:53:24 CEST 2022

Dokumentaci jsem nestudoval, ale protože si v poslední sobě hraju se SVD
popisem registrů, našel jsem na stránkách ARM (je divné, že na stránkách
výrobce ne) SVD pro jakýsi APM32E103 a zkusil jsem ho zběžně srovnat se
STM32F103.
Periferie, zdá se, sedí na stejných adresách, registry odpovídají, ale
zhusta mají různé názvy, stejně tak jednotlivé skupiny bitů v
registrech. Předpokládám, že SVD je generován automaticky z nějakého HDL
zdroje, který specifikuje funkci periferie. Takže si někdo musel dát
práci to přejmenovat. Sice nechápu proč, ale moc důvěry to nevzbuzuje.
Pokud to dělají v licenci, pak patrně mají i zdrojáky HDL a v
přejmenování bitů nevidím žádný smysl. A pak v SVD APM32E103 jsou
evidentní chyby (prázdné názvy).

Mrazík