Re: Záložní zdroj s externí baterií

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 28 18:48:01 CEST 2022

Když se pokouším najít nějaké schema řídící jednotky, což se mi v pravdě
moc nedaří (asi to bude dobře utajovaná věc a nebo se neumím dobře
zeptat), tak jsem našel následující:

https://www.upperplumbers.co.uk/plumbing/plumbing_pages.php?title=Flame%20Supervision%20Devices%20FSD&cat=1

v půlce stránky tam řeší rozpoznávání plamene a popisují 2 metody -
vodivost plamene a usměrňovací efekt plamene. Takže se to bude zřejmě
dost lišit kotel od kotle - většina jich bude mít asi na to vlastní
měnič "opřený" o GND spojené s PE, tj zde by opravdu PE mohlo zůstat v
luftě - ono asi nebude, protože někde budou trubky topení přizemněné
(koupelna třeba?) a tím pro malé proudy bude mít šasi kotle potenciál PEN.

Na druhou stranu, když jsem likvidoval starý Dakon, tak jsem koukal do
elektroniky a něco se mi plete, že tam byla právě ionizační sonda
napájená normálně před odpor z L - ale je to dávno a už přesně nevím.

Petr