Re: Záložní zdroj s externí baterií

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 28 18:30:57 CEST 2022

Takže to by znamenalo, že vztažný potenciál pro napětí té sondy je L
nebo N, a nikoli PE?

Podle mě je GND elektroniky kotle posazené na potenciál PE.
Tedy stejně jako u mnohé jiné techniky, připojené 3-drátovým připojením
(třeba PC).

Takže i u té sondy bych čekal, že její napětí bude generované nějakým
měničem a vztaženo
k sekundární straně napájecího transformátoru, tedy k potenciálu PE.
Nikoli k primáru toho transformátoru a tedy k obecně neznámé úrovni vůči PE.

PL