Re: Záložní zdroj s externí baterií

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 28 15:58:43 CEST 2022

Ta informace o nefunkční detekci plamene mě taky zaujala.
Prosím pana Ottu (nebo někoho jiného znalého problematiky), jestli by to
mohl rozvinout.

Přece žádná část futrálu toho kotle nemůže být galvanicky spojena se
žádným silovým napájecím vodiče (L, N).
Tak jak by mohlo vadit, že N proti PE nějak plave?
Nehledě na to, že z plovoucího napájení udělat přitažené k zemi není
snad nic, co by bylo komplikované vyřešit jedním drátem.
Nebo ty elektrocentrály mají v tomto nějaký zásadní háček?
Zkušenost nemám, ale žil jsem v domnění, že je to prostě alternátor,
který snadno můžu některým koncem přizemnit (bylo-li by to potřeba).

Děkuji.
PL