Re: Záložní zdroj s externí baterií

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Říjen 28 14:46:46 CEST 2022

Dne 28.10.2022 v 7:50 Lubor Otta napsal(a):
> Elektrocentrály mívají plovoucí výstup.
>
> Kotel potřebuje aby nulák byl propojný s jeho kostrou, jinak selže
> detekce plamene.
>
> Lubor

Dobrý den,

tohle jsem někde četl, ale přiznám se, že to úplně nechápu.

Zcela jistě nemám přívod EE ke kotli řešen tak, že bych měl propojen
nulák se zemí, kotel je uzemněn na svorce, která na něm je (ale to
předpokládám, že se jedná o ochranu pospojováním). Kdyby k propojení
nuláku na zem došlo v kotli, vybaví chránič, na který je kotel připojen.
Na elektrocentrále je normální průmyslová zásuvka CEE 230V/32A, kterou
plánuji připojit EC do rozvodu (tedy jednu fázi), včetně propojení
ochranné země a nuláku. Je v tom nějaký zádrhel?

Problém jsem čekal spíš v tom, že alternátor centrály asi není jako
generátor v elektrárně :-)

Díky
jf