Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Říjen 26 16:13:47 CEST 2022

Dobrý den,

Teď jsem zkusil UHU Super power gel namatlat do vaty. Nedělalo to vůbec
nic. Prsty v gumové rukavici jsem to sežmoulal do kuličky. Ta stvrdla za
cca 10 minut, a nijak pevné to nebylo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip