Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 26 16:25:07 CEST 2022

Pointa je mozno v tom, ze ten tekuty kyanoakrylat sa dokaze nasat do porov
vaty, t.j. je obrovska kontaktna plocha na ktorej prebieha reakcia, kdezto
ten gel tomu mozno brani.

wek