Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 25 18:17:35 CEST 2022

Pardon. Omlouvám se vám a hlavně firmě Loctite.
Je to naopak. Ten dobrý, který mi drží už 7 let, je Loctite Attac.
Ten mizerný Loctite, který brzo vyschl, se jmenoval nějak jinak. Ale ten
už jsem vyhodil.

Ten Attac nezavírám nijak speciálně. Je to plastová lahvička s kapátkem,
černý špunt se zacvaknutím na konci. V podstatě bajonet.

Díval jsem se, od kdy ho mám. Dostal jsem ho v březnu 2015. A dostal
jsem ho tehdy zdarma, protože už byl po záruční době.
Takže bude mít dneska nějakých 9+ roků. Lepí jako zamlada.

PL