Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 25 14:16:05 CEST 2022

Já si docela oblíbil tahle:
https://www.peckamodel.cz/kav9973-cz-kavan-pro-ridke-vterinove-lepidlo-20g
https://www.peckamodel.cz/kav9974-cz-kavan-pro-stredni-vterinove-lepidlo-20g

a nabo klidně jejich značku:
https://www.peckamodel.cz/tar1003-peckalep-ridke-kyanoakrylatove-lepidlo-20-g
https://www.peckamodel.cz/tar1004-peckalep-stredni-kyanoakrylatove-lepidlo-20-g

Hlavní rozdíl pro mne je, že ten Kavan má lepší uzávěr (uvnitř je ocelová
jehla), v lepivosti jsem zásadní rozdíly nenašel, Kavan se mi zdá, že lépe
funguje na plasty, ale to může být jen sugesce.

Jinak v běžném provozu, kdy člověk stráví po večerech týden v dílně lepidla
vůbec neuzavírám - menší škody napáchá vzdušná vlhkost, než to, že je budu
každých pár minut odlepovat od víčka. Jo, když ho pak zapomenu nezavřené půl
roku, tak je samozřejmě vystaráno...

Pavel Kutina