Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 23 13:54:27 CEST 2022

Taky jsem rád, že jsme ji vedli. A díky za ni.
Každopádně je to slušná antikoncepce proti touze použít obvod LFxx do
jakékoli konstrukce.
A při případném výběru se stabilizátorům s podobným explicitním omezením
vyhnout velkým obloukem.
Protože si na rozdíl od pana Benedikta stále myslím, že to není běžné
správné chování, ale mentální úchylka tvůrců obvodu LFxx (a samozřejmě
možná i nějakých dalších).

PL