Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Říjen 23 11:33:45 CEST 2022

Dobrý den

díky za tuto diskuzi. Vypadá to, že mi pomůže řešit jeden problém :
Provozuji  už asi 10 let na kopci v Orlických horách radioamatérský maják
na 144.452 MHz s výkonem asi 300mW do dipólu..(viz
http://www.ok1kuo.cibs.cz/cz/majak-ok0eww-js/)   Jako stabilizátor pro
obvod Si570, který generuje kmitočet,  je tam LF33CV.  Teď se projevila
závada, že maják dává ještě jeden signál na 144.472 MHz, potlačený cca o 47
dB.  Myslel jsem si, že to bude zdrojem, který jsme vyměnili, ale nepomohlo
to.  Teď mám tedy podezření na tenhle obvod, že začal nějak na těch 20 kHz
zakmitávat a moduluje mi to Si5750.
Mám na vstupu LF33CV kondenzátor 4u7 a keramiku 100n, na výstupu je 10u a 2
x keramika 100n a ještě malá keramika 1n.  Maják tedy demontuje, ( je na
věži, takže to není tak snadné -  ) a při zkoumání problému se zaměřím
tímto směrem.  Problém je, že se ten efekt projeví až určitou dobu po
zapnutí, takže po výměně zdroje se zdálo vše v pořádku.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

ne 23. 10. 2022 v 9:32 odesílatel Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>