Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 23 00:15:02 CEST 2022

Při startu, když jsou kondenzátory na výstupu prázdné, tak ano.
Ale v momentě, kdy už mají požadované výstupní napětí, tak pak
už ten stabilizátor krmí jen spotřebu obvodu. A naopak energie
v těch kondenzátorech mu pomáhá s proudovými špičkami.
Proto tam ty kondenzátory jsou.
Kam by ten proud tekl v případě instalace kondenzátorů jinam?

Pokud cílový obvod bere víc, než co stabilizátor pokryje, tak by to
přece bez těch kondenzátorů jelo jenom hůř, protože by se
při každé špičce dostal do té oblasti, kterou nazýváte šikmou.

PL