Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Říjen 22 23:27:21 CEST 2022

Není to jen LF33, ten jsem tam určitě neměl. Deska F22 je naprosto profi,
navržená tak jak se má. Zablokované integráče a nízkoimpedanční rozvod
napájení neznamená "sudy" na napájení.
A když se člověk podívá i na poměrně historické IO, tak je to chování
způsobené jednou "nenápadnou" vlastností:
Max zatěžovací proud 2,2A, zkratový proud 750 mA

(vodorovně proud, svisle napětí)
xxxxxxxxxx
_______x
______x
_____x
(Graf jsem nenašel.., tak alespoň pokus o něj)

A proč mluvím o grafu? Na něm je to docela hezky vidět, není to pravoúhlá
charakteristika. Málokterý regulátor je zároveň proudovým regulátorem. V
realitě je to rovná čára do max. zatěžovacího proudu a poté to jde šikmo
zpět ke zkratovému proudu a 0V.
A "sud" na výstupu to umí poslat z té vodorovné regulační linky na tu
šikmou.

Radek (bendikt2hw.cz)