Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 22 21:25:04 CEST 2022

Nojo, ale to je řešení typu "nakrm opici a na nic nesahej".
Chtělo by to minimálně 3 pokusy, aby se dalo zjistit, co návrháři
nedomysleli:
- přidat paralelně k té keramice elyt
- zvětšit sériový odpor zařazením malého dodatečného rezistoru
- omezit max. proud zařazením toho dodatečného odporu na vstup, před
stabilizátor

Tenhle stabilizátor by přece musel dělat problémy na dobře navržených
deskách,
kde jsou kvalitně zablokované integráče a nízkoimpedanční rozvod napájení.

PL