Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 21 17:22:28 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

praveze LED-displaj svoj 3,3V stabilizator ma, len v mojej
konfiguracii je tam nespravne zvoleny typ, ktory v hranicnych
podmienkach tie 3,3V dava s vypadkami (drop-out-om) napatia pri velkej
zmene zataze. Robi to obcas na displeji rozne efekty, pri ktorych sa
neda v noci dobre spat.

Trochu som pozeral co sa da teraz kupit a nasiel som originalny obvod
na vytvorenie 3,3V v 5V systeme LM3940. Ten ide od Uin,min=4,5V a je
priamo urceny na moj typ aplikacie. Dalsi s Uin,min=4,5V bola NCP4274,
ktora je o dost lacnejsia. Potom som nasiel este par typov s mensim
Uin,min., ale cena, boli patricne drahsie, takze do mojho amaterskeho
bastlenia pojde ta 4274. Jednoducho preto, lebo sa da kupit a
naletujem ju aj s okuliarmi.

Tymto by som rad tuto temu uzavrel, lebo inak sa zase nepohnem s
navrhom novej verzie teplomera dalej. Este raz vsetkym dakujem za
tipy, rady a diskusiu.

Andrej

A proč nemůžou mít ledky svůj stablík?