Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 24 19:37:55 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,

nieco k Vasej poznamke:

sr005an-d.pdf (onsemi.com)
<https://www.onsemi.com/download/application-notes/pdf/sr005an-d.pdf>

Chcel som k tym LDO poslat este cosi viac, ale stranka je uz
reorganizovana... Ale su tam zase ine zaujimavosti.

Technical Documentation (onsemi.com)
<https://www.onsemi.com/design/resources/technical-documentation#ZHQ9QXBwbGljYXRpb24gTm90ZXMsQ29sbGF0ZXJhbCBCcm9jaHVyZTtwdD0zNjY7>

A.

>* Max zatěžovací proud 2,2A, zkratový proud 750 mA
*>>* (vodorovně proud, svisle napětí)
*>* xxxxxxxxxx
*>* (Graf jsem nenašel.., tak alespoň pokus o něj)*

pi 21. 10. 2022 o 10:24 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(a):