Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 20 10:51:01 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,

snad existuji i s min. ubytkem v radu nizsich desitek mV a kdyz jsem to
kdysi hledal do zarizeni napajeneho z LiIon, tak nebyly automotive ani
nejak drahe. 500mA bezne.
Dalo se to nejak filtrovat ve Farnelu nebo Mouseru ale hledat to budu
jen v krajni nouzi tedka ;-)

Velmi pekne dakujem za ochotu, ja uz klikam druhy den... Ta 4274 stoji
tusim 1,50-1,80E.

cenu, ktery Cinani sypou do vseho po hrstech a tak nejak s odrenyma
usima ty 3V3 z 5V dava vzdycky.

Moja verzia s pismenkami SPX, stara asi 6-7 rokov, bola kupena s
ohladom na max. vstupne napatie. Vydrzi na vstupe 19-20V a tak nejako
som pocital, ze tych 3,3V bude davat z 5V. Zial zabudol som zapocitat
tolerancie vystupneho napatia pri navrhu. Tak som sa zase nieco
naucil. Ked som nad tym vcera na prechadzke po cerstvom vzduchu
rozmyslal, tak ma napadla jedna vec a to, ze pri zapnuti LED-displaja
10mA->350mA musia zapnut dve regulacne slucky, jedna v spinanom menici
na 5V a druha v LDO. Takze toto moze byt tiez pricina toho dropu na
3,3V->3,0V->3,3V. No a ak ku tomu pridam tu malu mimotoleranciu
ostatnych parametrov, tak to moze byt ta osudna pricina. Na druhej
strane, ten drop v napajani moze signalizovat, ze cosi nie je v
poriadku v napajani, napr. vyschnute kondenzatory.

spinaneho stabilizatoru AP64352 (ihs.com)
<https://4donline.ihs.com/images/VipMasterIC/IC/DIOD/DIOD-S-A0009073025/DIOD-S-A0009073025-1.pdf?hkey=6D3A4C79FDBF58556ACFDE234799DDF0>
a mohu doporucit, je levny, zatim skladem a funguje dobre (neni jich k
sehnani uz moc variant se vstupnim napetim 24V+)

Vdaka za tip. Dolezite je, ze ten obvod je z roku 2019, takze je uz
navrhnuty podla dnesnych poziadaviek z prislusnych noriem.

A.