Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Čtvrtek Říjen 20 06:19:49 CEST 2022

Nepochopil jsem asi, jestli se jedna o nejakou raketovou vedu, ale LDO
snad existuji i s min. ubytkem v radu nizsich desitek mV a kdyz jsem to
kdysi hledal do zarizeni napajeneho z LiIon, tak nebyly automotive ani
nejak drahe. 500mA bezne.
Dalo se to nejak filtrovat ve Farnelu nebo Mouseru ale hledat to budu
jen v krajni nouzi tedka ;-)
cokoli1117 beru jako zakladni mizerny stabilizator za zanedbatelnou
cenu, ktery Cinani sypou do vseho po hrstech a tak nejak s odrenyma
usima ty 3V3 z 5V dava vzdycky.
Mimochodem, v nouzi uz jsem nasel asi 3. variantu aktualne sehnatelneho
spinaneho stabilizatoru AP64352 (ihs.com)
<https://4donline.ihs.com/images/VipMasterIC/IC/DIOD/DIOD-S-A0009073025/DIOD-S-A0009073025-1.pdf?hkey=6D3A4C79FDBF58556ACFDE234799DDF0>
a mohu doporucit, je levny, zatim skladem a funguje dobre (neni jich k
sehnani uz moc variant se vstupnim napetim 24V+)