Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Středa Říjen 19 16:14:49 CEST 2022

st 19. 10. 2022 v 11:24 odesílatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:

> Kdežto písmena před číslem říkají jednak třeba výrobce, ale případně i
> určují typ obvodu.
> Takže zrovna LM1117 a LD1117 jsou podle mě různé obvody. S různým
> vnitřním zapojením
> a tedy i jinými parametry. Nejsou to jen odchylky, dané různými
> technologiemi výroby
> různých výrobců, ale jiný produkt.

Ale pokud by měly stejné parametry, tak by bylo úplně jedno, jaké mají
vnitřní zapojení, ne?

Co tak koukám do datasheetu, LM má max. dropout 1,3V, LD má 1,2V. Takže by
oba měly vyhovět při Uin 4,8V a Uout 3,3V. Teoreticky... Prakticky je tam
dost malá rezerva (0,2 - 0,3V).

P.K.