Re: OT: Měděná topná spirála.

Středa Říjen 19 10:42:37 CEST 2022

Dobrý den,
ještě mě napadlo, když je to v nerezové nádobě, koupit ten výměník nový,
nepocínovaný a nechat ho poniklovat. Problém by mohl být, vzhledem k
složitému tvaru, aby se to galvanicky poniklovalo všude. Ale dělá se i
chemické niklování, tam by rovnoměrnost vrstvy měla být zaručená. Dělají
to tady
https://www.bomex.cz/technologie/chemicke-niklovani
Pokud se povede, aby vrstva byla skutečně kompaktní, mělo by to být
řešení na trvalo. Elektrochemický potenciál tam bude prakticky stejný,
jako u toho nerezu.

Anděl