Re: frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Říjen 19 08:28:18 CEST 2022

Ten B vám doporučují né proto že nebude vypadávat, ale pro vaši bezpečnost (podobně jako u walboxů).
Když vám o bezpečnost nejde, natáhněte samostatný nechráněný přívod.
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: "hw konfera" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 19.10.2022 06:27
> Předmět: frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

 takze bych mel mit tam kde chci pouzivat FM chranic typu "A", nebo
 radeji pro napajeni 3f FM "B". koukal jsem na ne a je to hromada penez,
 cca od 10kkc!.
 mam urcitou moznost do dilny i do kancliku dotahnout samostatny 3f
 privod, mimo aktualni chranice.
 ted jde o to, jestli neni ten muj "polickovy" FM zase nejaky nemocny,
 nebo je to proste vlastnost.
 pokud bych ted kupoval novy FM 2,2kW, mam neco sledovat v parametrech,
 nebo se zeptat prodejce, jako jak je na tom konkretni FM(2,2kW) v
 kombinaci s chranicem typu "AC" ? nebo na tom budou vsechny FM tak nejak
 stejne ?
 dik za info.
 tomik.