frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Říjen 19 09:06:29 CEST 2022

ano. uz jsme neco nacetl zrovna u fimry bonega, kde je to pekne popsane.
https://novinky.bonega.cz/jaky-vyznam-maji-proudove-chranice-typu-b/
ted jsem zkusil jeste ten "vyhazovaci" FM 2,2kW v dilne, kde je uplne
jinej 3f proudovej chranic a jde take okamzite dolu.
zkusim ted koupit ten levnej 1f/3f KASTE a pak budu pripadne resit
privod s/bez chranice.
t.
p.s. u tech KASTE FM maji i zajive 2 typy za super cenu 1f/1f, ktere
znam a mam od firmy invertek. tyhle KASTE maji podle prvniho nahledu do
pdf pripojeni na hlavni vynuti a pak jeste zvlast na sekundarni. to je
to s kondikem na rozbeh ?
https://www.veran.cz/eshop/143-fl-800-230v
https://www.veran.cz/eshop/dokumenty/manual_-_frekvencni_menic_%20jednofazovy_04-075kw.pdf

AJT SERVIS s.r.o.