Re: slusnejsie LDO alebo trebars aj HDO (high-drop) co znesie relativne vysoke napajacie napatia, was: Palubka - jak udělat hladove oko?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 17 15:18:00 CEST 2022

To nie je presne podla mojej predstavy "slusnejsi LDO" a "hezci kousek".

A ak by teda malo ist o hardcore, tak potom stabilizator je uplne zbytocny,
staci postavit z hrstky diskretnych tranzistorov komparator, ktoremu
nebude vadit to co sa v tej palubnej sieti deje, nie?

wek