Re: slusnejsie LDO alebo trebars aj HDO (high-drop) co znesie relativne vysoke napajacie napatia, was: Palubka - jak udělat hladove oko?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 20:00:18 CEST 2022

Pokud chceš ezoteriku, tak mohu doporučit AIMTEC:
https://www.tme.eu/cz/details/amsrw-7805-nz/dc-dc-menice/aimtec/

Použil jsem ho v místě, kde vstup velmi často překračoval 30V a jsem moc
spokojen.

Na druhou stranu, když jsem v autě chtěl předělat tlačítko na spínač,
prostě jsem tam vrazil 4013, kterej má "absolute maximum" 18V a byl tak
do té doby, než jsem auto prodal.