Re: slusnejsie LDO alebo trebars aj HDO (high-drop) co znesie relativne vysoke napajacie napatia, was: Palubka - jak udělat hladove oko?

Pondělí Říjen 17 15:33:02 CEST 2022

U 78xx v TO220 bych si pro napájení jedné LEDky s nějakým chlazením hlavu
nelámal.

Nota bene, když 78Lxx, tzn. verze do 100mA je v pouzdře TO92 a tam nikdo
nikdy žádný chladič nedává :-)

P.K.