zapojeni proudoveho chranice

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 15 21:58:08 CEST 2022

Nekde? Nemusi. Kdyz se oblouk natahne, tak to neni cisty zkrat.
Zazil jsem horici trolej pro mostovy jerab, kde se probil nosny izolator.
V danou chvili tam byly JEN jedny 250A pojistky. Dokud se kolega nevzpamatoval
a nez dobehnul a vypnul hlavni vypinac, tak to krasne horelo. Pak nam tam
chybelo kus kolejnice/troleje, co se odtavilo.

JURP