zapojeni proudoveho chranice

Sobota Říjen 15 23:44:18 CEST 2022

Oblouk má úbytek cca 20V, takže při 230V téměř zkrat. Pokud hoří dva v
sérii, je větší šance, že zhasnou. Třeba Hakel dělal bleskojistku
HS50-50 jako vícekomorové jiskřiště (koukám že už místo toho mají něco
jiného). Myslím že říkali, že je tam v sérii 5 komor. Když jsem s nima
konzultoval použití v DC obvodu, kde může být až 200V a jestli při 200V
ten výboj zhasne, prý při 200V určitě.

Anděl