zapojeni proudoveho chranice

Sobota Říjen 15 21:29:48 CEST 2022

No já nevím, ale nedokážu si představit, že jistič nevypne. Je před ním
hlavní jistič a ještě před ním nožovka. Takže někde to vypne určitě.
Hlavní jistič má odolnost 10KA a pokud se aktivuje, rozpínají se dva
kontakty v sérii a v tom 6 KA jističi hoří oblouk jen než vypne hlavní.
To snad není taková hrůza.

Anděl