zapojeni proudoveho chranice

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Říjen 15 21:27:19 CEST 2022

	Ano nemusí vypnout, resp. uvnitř jističe hoří oblouk. A když se
vrátím k chráničům/jističům tak u těch větších je předepsáno i jak mají být
namontované - jde o vyfouknutí oblouku při vypínání. Kdysi jsem byl u
rekonstrukce elektrárny Lipno. Tam si elektrikáři udělali ukázku toho jak se
zachová velký odpojovač, když se nevyfoukne oblouk (u velkých je vyfukován
oblouk nuceně vzduchem). Druhý den tou částí rozvodny "měl projet buldozer".
Stálo to za vidění.

	Radek (benedikt2hw.cz)