zapojeni proudoveho chranice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 15 20:56:08 CEST 2022

Ta nožovka je překvapující.
Otázkou je, jestli nebyla silně předepnutá.
Tedy jestli tam netekl součet velkých proudů už předem, a ten zkratový
proud přes oblouk v žárovce to jen dorazil.
Neznám Vaši konkrétní situaci. U nás je to tak, že nožovky jsou společné
pro 3 baráky, ve 2 z nich ještě po 2-3 rodinách.
Takže tam se toho odběru nastřádá asi celkem dost.

PL