zapojeni proudoveho chranice

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Říjen 15 11:01:07 CEST 2022

Zdravim,

v rekonstruovane garaze je podruzny rozvadec (delal to 'profi' elektrikar, at je to i s revizi), kde proudovy chranic neustale padal.
nez jsem stihl koupit novy, tak si ho zednici premostili.
ted jsem ho chtel vymenit, akorat mne zmatlo zapojeni: do chranice privedl 3faz zespodu a na jistice pak rozvedl vrskem.
(uznavam, mechanicky je to o hodne jednodusii)

pritom, kdykoliv jsem delal, tak privod jsem daval vzdy zvrchu a vystup spodkem.
tak je to i na vsech materialech, co jsem nahodne hledal.
treba: https://www.estav.cz/cz/10119.proudovy-chranic-jak-funguje-k-cemu-slouzi-kam-se-zapojuje-a-jak-jej-otestovat

takze za mne takova naprosto stupidni otazka: je to opravdu jedno?
nebo je neco spatne (a mozna i to byl ten duvod, proc to padalo)

:)

  Sam