kamera - endoskop ostření

Pátek Říjen 14 23:54:04 CEST 2022

Dobrý den,

mám takovou tu kamerku na šňůře, průměr 8 mm a je na pevno zaostřená cca
na 5 cm. Nezabýval se s tím někdo, jestli to jde rozebrat a přeostřit na
větší vzdálenost? Už ty kamery mám dvě. Jednu z Alzy s metrovou šňůrou
(delší neměli) a když jsem zjistil, že šňůra nejde prodloužit o víc jak
o metr (pak už se obraz rozpadá), koupil jsem si jinou na 5 m šňůře.
Koukal jsem že se dá koupit i 11 mm kamerka se zaostřováním, ale to už
bych měl tři :-( Pokud na to není nějaká finta, jak to jednoduše
přeostřit, nakonec to tak dopadne.

Kopal jsem vsakování pro tepelné čerpadlo voda-voda, mám tam dva 250 l
vsakovací boxy, mám tam pro kontrolu trubku a chtěl bych se tam podívat,
jestli to moc nezapadalo štěrkem.

Anděl