Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 14 20:16:34 CEST 2022

Tak mě napadá, že pokud jde o šablonu na pastu, mohlo by být lepší
normálně vygenerovat gerber a ten konvertovat do SVG. Aneb když to podle
toho Číňan normálně udělá, tam tam ty data musí být OK, ne?

PH