Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 14 20:35:32 CEST 2022

Ano, přes Gerber by to určitě taky šlo.
Ale můj laser potřebuje SVG. Je to jediný vektorový formát, který umí.
Takže bych ten Gerber musel zkonvertovat do SVG.
Jistě by to šlo. Ale když už je tam přímo export do SVG...

Výhoda přes ten Gerber by byla v nezávislosti na návrhovém systému.
Tak to možná někdy napíšu (nebo třeba najdu hotové).
Stejně teď budu brzo potřebovat zpracovávat Gerber pro jiné účely, tak by
to mohlo vzniknout jako odpadní produkt.

PL